4 august 2015

4 august



hai

m ur m u r 

hai să

să chestii trestii înapoi în noi înapoi în: în adâncuri


să căutăm

ceva ce


certificat de existenţă: da !

acţiune: da !

verbul la: imperfect !

ziua e: azi ! oh ora exactă şi o

ordine a unor lucruri de deasupra noastră

ziua de mâine şi

ieri

şi

mmm

verbul la timpul: timpul nebuniei

imperfectul absolut narativ descriptiv iterativ iterativ




şi altfel


alunecam uşor

alunecam




///


* * *

în fine gândeam cu voce tare nu mi-am dat seama

ziceam că uite linia orizontului nu mai e ce-a fost îţi arăt cu ! ce am în mână ? cuţitul ce-am făcut oh exact încotro să priveşti

dezastrul printre rânduri

de unde privesc eu nimic nu mai e ce-a fost ce bine uite dacă vrei îţi arăt exact încotro să priveşti

nonsensul într-o mare de nonsens şi mai ales

o zi şi în acea zi

ora exactă ora

la care m-am oprit

mmm acum

nici vocea purtată de vânt nu mai e ce-a fost

ori nici vântul nu mai e ce-a fost

nici vântul nici cuvântul nu mai e ce-a fost nici vântul

nici bia nu mai e ce-a fost nici tu

&
mm

acum e momentul să :)

:) zâmbesc cu spatele

apoi ştii imediat să bag un element de cadru final ceva puternic vizual sentimental la maxim marea

marea

dup-amiază de august albastru infinit

murmur

hai să



* * 






să se lase noaptea peste faleză nord
să faci noaptea o plimbare prin faleză nord
să strălucească totul o cădere în gol
şi în absenţa absenţei cât gol




şi să fie frumos atât de frumos


luna pe cer luna pe mare


marea pe stânga


marea pe stânga


păsări călătoare păsări călătoare


cuvinte călătoare cuvinte călătoare




să nu ajungi acasă

să nu ajungi acasă

să fie atât de frumos


           atât de frumos


                                                                            sfârşit ~













 ~ sfârșit



Niciun comentariu: